نمونه وکالت نامه وکیل دادگستری برای طلاق توافقی‎‎

وکالت طلاق مشروط
وکالت طلاق مشروط
اکتبر 6, 2022
طلاق غیابی
وکالت طلاق غیابی
اکتبر 13, 2022
نمایش همه

نمونه وکالت نامه وکیل دادگستری برای طلاق توافقی‎‎

نمونه وکالت نامه وکیل دادگستری برای طلاق توافقی‎‎

نمونه وکالت نامه وکیل دادگستری برای طلاق توافقی‎‎ چگونه است؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه این مقاله را در سایت نسرین جعفری مطالعه کنید.

اخذ وکیل با مهارت و با تجربه در زمینه طلاق توافقی یکی از راه هایی است که هم باعث کمتر شدن هزینه های طلاق میشود و هم از طرفی سرعت انجام کار ها را بیشتر میکند. به علاوه داشتن وکیل در این پروسه، به آرامش روحی و روانی طرفین کمک بسزایی میکند و از تنش ها و اضطرابات آن دوره جلوگیری میکند.

در ادامه خلاصه متن وکالت نامه ای که یک خانم به وکیل برای طلاق توافقی داده اند را به طور خلاصه مرور میکنیم.

نمونه وکالت نامه وکیل دادگستری برای طلاق توافقی‎‎ از طرف زوجه

در ابتدا باید نام و مشخصات کامل زوجه نوشته شود. پس از آن مشخصات وکیل نوشته می شود و در ادامه حدود اختیارات وکیل مانند تجدید نظر خواهی، فرجامخواهی، وکالت در ارجاع و … در این قسمت باید به طور دقیق نوشته شود. بعد از این قسمت باید موضوع وکالت نوشته شود و توضیح کوتاهی در این باره داده شود. در آخرین مرحله زوجه باید یادداشت کند که پس از این وکالت نامه، دیگر حق اخذ وکیل دیگری در این زمینه ندارد و در انتها تمامی نوشته های خود را امضاء کند و با اثر انگشت آن را ثبت کند.

طلاق توافقی از طرف زوج

نمونه وکالت نامه وکیل دادگستری برای طلاق توافقی‎‎ از طرف زوج

تمامی مراحل این وکالت نامه نیز مانند همان وکالت نامه از طرف زن است، با این تفاوت که چون در قانون اساسی کشور ما، اختیارات و حقوق مرد ها جزییات بیشتری دارد و بیشتر به آن پرداخته شده، در قسمت حدود اختیارات باید توضیحات بیشتر و دقیق تری نوشته شود و مانند وکالت نامه قبلی، تمامی گفته ها و نوشته ها امضاء و ثبت شود.

برای مشاوره دقیق با وکیل با تجربه و با مهارت در این زمینه و راهنمایی بیشتر درباره متن دقیق این وکالت نامه میتوانید با خانم وکیل نسرین جعفری تماس بگیرید و از تجربه چندین ساله ایشان در این حوزه، بهره مند شوید.

علاوه بر این، در این سایت شما میتوانید مقاله های دیگری در همین زمینه از جمله اینکه طلاق توافقی چقدر زمان میبرد؟ مهریه در طلاق توافقی، طلاق توافقی بدون وکیل و … را مطالعه کنید. جهت دسترسی راحت و سریع به مقالات روی لینک ها کلیک کنید.

09126392845
02636517617

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 17 =

09126392845