طلاق توافقی در آمریکا

طلاق توافقی در کانادا
طلاق توافقی در کانادا
آگوست 28, 2022
عده طلاق توافقی
عده طلاق توافقی
سپتامبر 6, 2022
نمایش همه

طلاق توافقی در آمریکا

طلاق توافقی در آمریکا

طلاق توافقی در آمریکا برای یک زوج ایرانی چگونه است؟

طلاق دو ایرانی مقیم آمریکا باید طبق قوانین ایران انجام شود یا قوانین آمریکا؟

آیا نیاز است برای ثبت طلاق در ایران، طرفین به ایران بیایند؟

برای پاسخ به این سوالات این نوشته را در سایت خانم وکیل نسرین جعفری مطالعه کنید.

طلاق توافقی در آمریکا چگونه است؟

بزرگترین تفاوتی که این نوع طلاق در آمریکا و در ایران دارند، این است که در ایران طرفین باید قبل از اقدام به طلاق و جلسات دادگاه، انواع توافق های مورد نیاز مانند حضانت فرزندان و برخوداری از مهریه را با یکدیگر تصمیم بگیرند، اما در آمریکا شما بدون اجازه دادگاه و بدون اطلاع آنها نمیتوانید برای این موارد تصمیم بگیرید و در تمامی مراحل نظر و خواسته قاضی نیز بسیار مهم است.

طلاق در آمریکا برای ایرانیان

برای اقدام به طلاق در آمریکا باید برای مدتی جدا از همسرتان زندگی کنید. این مدت برای زوجینی که فرزند ندارند 6 ماه است. زوجینی که فرزند دارند نیز در صورتی که فرزند آنها کمتر از 18 سال سن داشته باشد، باید یک سال جدا از یکدیگر زندگی کرده باشند.

در ادامه برای تعهدات و تصمیمات و وظایف خود از طلاق تصمیم میگیرید و به توافق میرسید. اما همانطور که گفته شد این تصمیمات تا نظر قطعی قاضی، رسمی نخواهد بود.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای ثبت درخواست طلاق، شما باید به مدت شش ماه در ایالت مورد نظر زندگی کرده باشید.

تفاوت دیگر طلاق توافقی در آمریکا و در ایران این مساله مهریه و تقسیم اموال است. در ایران باید مهریه پیگیری شود و در آمریکا باید اموال زوجین تقسیم شود. لذا چون مراحل متفاوت است، طلاق شما باید در دفاتر رسمی طلاق ایران نیز ثبت شود که برای این کار میتوانید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک، پس از احراز هویت غیر حضوری، به یک وکیل وکالت بدهید تا این کار را برای شما انجام دهد. (نیازی به مراجعه حضوری در ایران نیست)

طلاق تفاهمی در آمریکا چقدر طول میکشد؟

این زمان با توجه به تعداد فرزندان، انواع توافقات طرفین و میزان اموال زن و مرد میتواند بسیار متغیر باشد. لذا برای راهنمایی بیشتر در این باره میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طلاق در آمریکا چگونه است؟

 

ایرانیان مقیم خارج از کشور برای طلاق، باید طلاق خود را هم در دفاتر رسمی ایران ثبت کنند و هم در دفاتر رسمی کشور مقیم. لذا باید در هر دو کشور برای ثبت طلاق اقدام کنید.

داشتن وکیلی با مهارت و با تجربه در این مورد میتواند هزینه های شما را کم کند و هم از طرفی در وقت شما نیز صرفه جویی کند. خانم نسرین جعفری گزینه بسیار مناسبی برای وکالت طلاق توافقی در آمریکا هستند.

جهت راهنمایی و مشاوره بیشتر با ایشان تماس بگیرید.

09126392845
02636517617

علاوه بر این، در این سایت میتوانید مقالاتی درباره مطالبه نفقه، طلاق توافقی بدون وکیل و پشیمانی زوجه از طلاق توافقی بخوانید. جهت دسترسی به مقالات روی لینک ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 11 =

09126392845