آیا برای گرفتن مهریه وکیل لازم است؟

چند درصد مهریه به دولت تعلق می گیرد؟
چند درصد مهریه به دولت تعلق می گیرد؟
مارس 3, 2023
مهریه عندالمطالبه
مهریه عندالمطالبه
مارس 19, 2023
نمایش همه

آیا برای گرفتن مهریه وکیل لازم است؟

آیا برای گرفتن مهریه وکیل لازم است؟

پیش از پاسخ به پرسش آیا برای گرفتن مهریه وکیل لازم است. بهتر است ابتدا با شرایط و مشخصات وکیل مهریه آشنا شویم. وکیل مهریه شخصی دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، وکیل خانواده و زیرمجموعه آن است. در واقع وکیل مهریه تفاوتی با دیگر وکلای پایه یک دادگستری از نظر سطح تحصیلات و مدرک آکادمیک ندارد. بلکه وکیل مهریه صرفا به دلیل تمرکز و تسلط بیشتر بر مهارت‌های حقوقی لازم در زمینه مهریه و هم‌چنین تجربه حرفه‌ای‌تر در طی کردن فرایند و روند رسیدگی به انواع پرونده‌های مرتبط با این موضوع، به قبول این نوع پرونده‌ها اقدام می‌کند.

به همین دلیل است که مطمئن‌ترین و بهترین روش مطالبه مهریه دریافت مشاوره و استفاده از خدمات تخصصی وکیل مهریه است. در واقع در پاسخ به سوال عنوان این مطلب باید به این نکته اشاره کرد که لزوم استفاده از وکیل مهریه به دلیل آشنایی چنین شخصی با قوانین مهریه در دادگاه‌های خانواده و افزایش قابل توجه احتمال موفقیت موکل در رسیدن به حقوق مالی او می‌باشد.

برای دریافت خدمات در زمینه وکالت مطالبه مهریه،وکالت مطالبه نفقه،وکالت طلاق توافقی،و … با کارشناسان سایت نسرین جعفری تماس بگیرید.09126392845-02636517617

چرا برای گرفتن مهریه وکیل لازم است؟

همان‌گونه که اشاره شد، به طور کلی همه‌ی وکلای دادگستری پس از فارغ التحصیلی در رشته حقوق در دانشگاه‌های معتبر، قبولی در آزمون وکالت و طی کردن دوره‌های لازم، موفق به اخذ پروانه وکالت می‌شوند. وکیل مهریه در واقع شخصی دارای پروانه وکالت است که  تخصص و تبحر بالا و اشراف کاملی به پیچیدگی‌ها و فرایندهای مطالبه و دریافت مهریه مطابق با قانون و رویه قضایی کشور دارد. به همین دلیل است که برای موفقیت در این فرایند توصیه زیادی به استفاده از خدمات تخصصی وکیل مهریه می‌شود. ضمن اینکه وکلا قادر به اقدام به موقع و جلوگیری از اطاله دادرسی و افزایش زمان رسیدگی به پرونده موکلین هستند و نتیجه‌ی مورد نظر شما را در سریع‌ترین زمان به انجام می‌رسانند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 7 =

09126392845